Pomoc

1. Jak prawidłowo dokonać zakupu szkolenia/kursu online?

Należy włożyć odpowiedni kurs lub kilka kursów do koszyka i przy składaniu zamówienia KONIECZNIE zarejestrować Konto Użytkownika. Najważniejsze jest jednak aby sprawdzić, czy podany przez Ciebie adres mailowy, na który przyjdą dane do logowania – jest prawidłowy i nie zawiera błędów (literówek). Następnie finalizujemy zakup poprzez opłacenie kursu albo przez Przelewy24 lub PayPal. Nie ma możliwości dokonania przelewu bezpośrednio na rachunek Prowadzącej, jednak Przelewy24 udostępnia możliwość transakcji na rachunek przez Przelewy24.

UWAGA: KURSY SĄ BEZZWROTNE, nie uwzględniamy reklamacji. Jest to opisane w Regulaminie zakupu kursu. Dokonuj świadomego zakupu! 

2. Zapłaciłem za kurs. Co teraz?

Teraz zajrzyj na skrzynkę pocztową i odbierz e-Paragon lub fakturę wraz z e-mailami z danymi do logowania na Twoje konto użytkownika. Jeśli nie masz ich na skrzynce głównej – sprawdź folder SPAM zanim napiszesz do nas. WSZYSCY bez wyjątku otrzymują te maile, one są wysyłane przez nasz Sklep automatycznie. Następnie zaloguj się na zakładce „Twoje Konto” i wejdź na SKLEP oraz kliknij na zakupiony kurs.

3. Czy wystawiacie faktury?

Tak, Manifestacja Marzeń jest czynnym płatnikiem VAT 23% i aby otrzymać fakturę należy przy zamówieniu wpisać prawidłowy NIP a faktura przyjdzie automatycznie na podany przez Ciebie adres e-mail. Faktury wystawiane są tylko przy składaniu zamówienia, nie później!

4. Kursu NIE MA w „plikach do pobrania”. Gdzie znajdę kurs?

Wraz z zakupem kursu otrzymujesz czasowy dostęp do plików. Regulamin zakupu, który akceptujesz przy zakupie zabrania nagrywania, kopiowania lub pirackiego ściągania nagrań czy też materiałów kursowych.

Należy zalogować się na konto użytkownika a następnie wejść na zakładkę SKLEP i kliknąć na zakupiony przez Ciebie kurs. Tam masz pliki, które możesz odtwarzać online oraz inne dane dostępowe (np. do grupy przypisanej do kursu).

5. Czy otrzymam zniżkę? Czy są kody rabatowe?

Nie ma i nie będzie zniżek. Ceny tylko wzrastają. Warto więc kupować wcześniej.

6. Na ile czasu otrzymuję dostęp do szkolenia/kursu online?

Informacje o czasie dostępu umieszczone są w opisach poszczególnych kursów. Zazwyczaj do konta użytkownika na stronie otrzymujesz dostęp na 92 dni a do grupy szkoleniowej na Facebooku (jeśli taka jest przypisana kursowi i nadal aktywna) na 6 miesięcy od dnia zakupu.

7. Napisałem maila – nikt nie odpowiada. Co mam zrobić?

Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-16:00. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową to 5-10 dni roboczych. Bądź cierpliwy, zainteresowanie kursami jest tak wielkie, że kiedy dotrzemy do Twojego maila – na pewno otrzymasz odpowiedź.

8. Chcę podziękować za pomoc Prowadzącej – Leilani Szajek. Jak mogę to zrobić i z kim się skontaktować?

Możesz wysłać JEDYNIE kwiaty w wyrazie podziękowania na adres firmowy (zanim to zrobisz wyślij do nas maila z powiadomieniem) lub bezpośrednio skontaktować się z Leilani Szajek poprzez jej konto Instagram „leilaniszajek”. Ona czynnie odpowiada kursantom na swoim profilu.

9. Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat kursów i działalności Manifestacja Marzeń?

Możesz to zrobić dołączając do GRUPY zamkniętej na Facebooku: Manifestacja Marzeń. Tam znajdziesz ponad 600+ darmowych postów, trzy darmowe spotkania LIVE oraz ogromną, bezpłatną wiedzę na temat tego jak manifestować swoje życie.

Inne ciekawe informacje znajdziesz na instagramie „leilaniszajek”, gdzie Leilani codziennie wstawia na relacje swoje artykuły, cytaty, ważne informacje oraz historie sukcesu kursantów.

10. Dlaczego tylu kursantów korzysta ze szkoleń Manifestacja Marzeń?

Ponieważ wiedza, którą dzieli się Leilani manifestuje życie marzeń i tysiące kursantów otrzymuje niezwykłe rezultaty stosując tą wiedzę w swoim życiu.